بیوگرافی حمیده جاهدین محمدی در گروه گادیست
بیوگرافی حمیده جاهدین محمدی در گروه گادیست

نام : حمیده

نام خانوادگی : جاهدین محمدی

شغل : نویسنده ، رمان نویس ،


وضعيت تاهل : مجرد


تحصيلات : ليسانس


شغل : نویسنده


صفحه وب : http://www.jahedinmohammadi.ir


درباره من : (goddeiste group این آغاز یک راه است ؛ راهی بزرگ و جهانی که با اولین قدم های خالصانه ما به سمت او آغاز می شود با این امید که یگانه محبوبم پذیرایش باشد این یک هدیه هست هدیه ای ناقابل اما به اندازه سهم من پیشگاه خداوندی که همیشه دوستدارش بوده ام در زندگیم هیچگاه این ادعا را ندارم که همیشه به راه او رفته ام ویا اینکه در همه حال برایش بنده خوبی بوده ام اما این امید را دارم که بتوانم گوشه ای از قلب خداوندیش را فتح کنم و این کار جز با همراهی شما امکان پذیر نیست . شما بال پرواز من هستید و روشنگر راهم پس از صمیم قلب پیشاپیش ورودتان را به گروه گادیست خوش آمد می گویم و امیدوارم باهم و در کنار هم بتوانیم به همه اهدافمان برسیم . گروه فرهنگی و هنری گادیست بر پایه خدا محوری و بزرگداشت ارزش های اخلاقی و انسانی تشکیل شده و با این اعتقاد که خدا سرچشمه و مطلق همه خوبی هاست و ما به عنوان جزیی از او ، خوبی هایمان را از ذات مقدسش هدیه گرفته ایم با هم به پاسداشت و ترویج این خوبی ها بپردازیم . در این راه از تمام فرهنگ دوستان و هنرمندان دعوت می کنم که با ما همراه شوند و آثار خودتان را در قالب رمان ، شعر ، داستان ، ترانه ، دلنوشته ، آهنگ ، فیلم و تمام آثار هنری دیگر برایمان بفرستید .



برچسب ها: گروه گادیست ,
[ پنج شنبه 24 مهر 1393 ] [ 18:54 ] [ maryam ] [ بازدید : 943 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )